Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami

Show full item record

No preview available
Title: Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami
Author: Robek, Gabriel
Advisor: Palich, Kristián
Abstract: ABSTRAKT Tato bakalářská práce je zaměřena na hledání možnosti potenciálního vstupu nové firmy na trh s fotografickými službami. Zabývá se analyzováním tržního prostředí a zjišťováním mezer na trhu, kterých by bylo možno využít k podnikání. V teoretické části je popsáno mikro a makroprostředí organizace, PEST analýza, Porterova analýza, spotřební chování, segmentace, základní odlišnosti marketingu služeb a marketingový mix služeb. V části praktické je rozebrána současná situace na trhu s fotografickými službami. Je v ní provedena zejména analýza konkurence a zákazníků, které jsou shrnuty následně v Porterově analýze. Dále je provedena PEST analýza. Závěrem je na zjištěné mezery na trhu sestaven marketingový mix.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30634
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
robek_2014_dp.pdf 2.109Mb PDF View/Open
robek_2014_vp.pdf 565.5Kb PDF View/Open
robek_2014_op.pdf 835.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account