Marketingový plán zaměřený na komunikaci pro firmu Rallye Design s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán zaměřený na komunikaci pro firmu Rallye Design s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán zaměřený na komunikaci pro firmu Rallye Design s.r.o.
Author: Skalník, Matěj
Advisor: Chuděj, Jiří
Abstract: Předmětem této bakalářské práce bude zkoumání optimálních řešení marketingového plánu, který bude zaměřený na komunikaci společnosti Rallye Design s.r.o. V teoretické části bude popsána analýza SWOT. Budou definovány pojmy z oblasti marketingového plánování, marketingu služeb a marketingovém mixu služeb. V praktické části budou poznatky z teoretické části aplikovány na vybranou firmu Rallye Design s.r.o. Bude popsána obecná charakteristika společnosti a v této části bude rovněž analyzován její nynější marketingový mix služeb. V praktické části bude také provedena situační analýza obsahující teoreticky popsanou analýzu SWOT. Cílem této práce bude, na základě provedených analýz, vytvoření návrhu na zlepšení komunikace společnosti se zákazníky. Součástí praktické části bude také vypracován finanční rozpočet na realizaci marketingového plánu a doporučen systém měření a kontroly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30635
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skalník_2014_dp.pdf 2.231Mb PDF View/Open
skalník_2014_vp.pdf 695.4Kb PDF View/Open
skalník_2014_op.pdf 732.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account