Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vajdíková, Michaela
dc.contributor.author Žáková, Petra
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:22Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:22Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30647
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků sportovního areálu Na Koupališti v Sazovicích. Jednotlivé cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických měřítek a následně bude navržena komunikace s nimi. Teoretická část bude orientována na odborné informace, které jsou čerpány ze studia a také z odborné literatury. Praktická část bude obsahovat nejprve charakteristiku sportovního areálu, následně bude vytvořena SWOT analýza, identifikace cílových skupin zákazníků a v závěru páce budou uvedeny jednotlivé návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
dc.format 63 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cílová skupina zákazníků cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject target group of customers en
dc.subject segmentation en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing communication en
dc.title Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi
dc.title.alternative Identification of Target Customers of the Na Koupališti Compound and Proposal for Communication with the Customers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Holíková, Kateřina
dc.date.accepted 2014-05-30
dc.description.abstract-translated The objective of the Bachelor thesis is to identify target groups of customers of a sport complex "Na Koupališti" in Sazovice. Individual target segments will be set on the basis of specific criterions and subsequently a form of communication with these segments will be suggested. The theoretical part of the paper will focus on expert information, which is gathered from my studies and professional literature, as well. The practical part will include the sport complex characteristics and a resultant SWOT analysis and target groups and customers identification. The paper will conclude with individual proposals for marketing communication improvement.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37153
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
žáková_2014_dp.pdf 1.942Mb PDF View/Open
žáková_2014_vp.pdf 550.1Kb PDF View/Open
žáková_2014_op.pdf 735.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account