Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikel, Miroslav
dc.contributor.author Drábeček, Josef
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:24Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:24Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30656
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je komunikační plán pro truhlářskou dílnu s názvem Nábytkový servis. V teoretické části je z části popsána právní forma podnikání, dále tato část obsahuje popis marketingu a propagace. Hlavním tématem pro praktickou část je problematika marketingové komunikace a komunikačního plánu. V úvodu praktické části je popis podnikání a analýza současné situace. Práce také obsahuje anketu, zpracování SWOT analýzy a komunikační plán, který řeší použité komunikační nástroje, techniky, kanály a média. V závěru jsou vyhodnoceny zvolené komunikační techniky a navržena doporučení.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject média cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject advertising en
dc.subject promotion en
dc.subject media en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis
dc.title.alternative Communication plan for Furniture Service Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2014-09-10
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor thesis is the communication plan for a furniture workshop called Furniture Service. The first chapter of the theoretical part describes the legal form of business. This section contains a description of marketing and promotion. The main theme of the practical part deals with the issue of the marketing communication and the communication plan. In the begining of the practical part there are the business description and analysis of the current situation. The work also includes a survey, SWOT analysis and the communication plan that addresses used communication tools, techniques, channels, and media. In the conclusion selected communication techniques and designed recommendations are evaluated.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37171
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
drábeček_2014_dp.pdf 1.744Mb PDF View/Open
drábeček_2014_vp.pdf 674.1Kb PDF View/Open
drábeček_2014_op.pdf 809.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account