Optimalizace MIS společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace MIS společnosti XY

Show full item record

No preview available
Title: Optimalizace MIS společnosti XY
Author: Chylová, Marie
Advisor: Ohanka, Lukáš
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je optimalizování současného marketingového informačního systému (MIS) společnosti XY tak, aby lépe vyhovoval potřebám organizace pro péči o zákazníky. Nejprve stručně charakterizuji firmu, popis jejích činností, nabízený sortiment a poskytované služby. Dále popisuji současný stav MIS. Následně jsem zpracovala vhodné ekonomické analýzy, a to analýzu PEST, analýzu konkurence, co se týče obdobného sortimentu produktů a analýzu SWOT. Uvádím také současný stav údajů v MIS o registrovaných zákaznících, dostupných pro targeting reklamního sdělení. Po posouzení všech zjištěných informací jsem zkoumala skutečnosti, vycházející ze zpracovaných dat. Navrhla jsem kroky k optimalizaci MIS a posoudila jejich relevantnost, a to vzhledem k mezinárodnímu působení organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30657
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 37172


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chylová_2014_dp.pdf 1.914Mb PDF View/Open
chylová_2014_vp.pdf 779.2Kb PDF View/Open
chylová_2014_op.pdf 775.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account