Marketingový plán firmy WARTEC s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy WARTEC s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hudeček, Jan
dc.contributor.author Joch, Jan
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:25Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:25Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30660
dc.description.abstract Cílem této bakalářská práce je vytvoření marketingového plánu firmy WARTEC s.r.o. V teoretické části práce jsou z dostupných literárních zdrojů zpracovány poznatky o tvorbě marketingového plánu. V praktické části jsou zhodnoceny stávající marketingové aktivity společnosti WARTEC s.r.o., následované situační analýzou, na jejímž základě jsou stanoveny a popsány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení.
dc.format 71 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing objectives en
dc.title Marketingový plán firmy WARTEC s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Plan of the Company WARTEC s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Londová, Ivana
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated Objective of this bachelor thesis is to create a marketing plan for the company WARTEC s.r.o. In the theoretical part of this thesis, there are processed the findings relating to creating a marketing plan from available literature sources. In the practical part, existing marketing activities of the company WARTEC s.r.o. are evaluated and followed by situational analysis on basis of which marketing objectives are identified and method for achieving them is described.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37175
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
joch_2014_dp.pdf 1.901Mb PDF View/Open
joch_2014_vp.pdf 617.8Kb PDF View/Open
joch_2014_op.pdf 687.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account