Analýza nákupního chování zákazníků slevových portálů ve věkové kategorii 18-29 let v ČR a SR

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza nákupního chování zákazníků slevových portálů ve věkové kategorii 18-29 let v ČR a SR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nákupního chování zákazníků slevových portálů ve věkové kategorii 18-29 let v ČR a SR
Autor: Gíreth, Andrej
Vedoucí: Jurásek, Martin
Abstrakt: Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu faktorov vplývajúcich na správanie sa zákazníkov zľavových portálov, vo vekovej kategórii 18-29 rokov, pochádzajúcich zo Slovenskej a Českej republiky. Prvá, teoretická časť bakalárskej práce, obsahuje teoretický základ pre oboznámenie čitateľa s faktami nevyhnutnými pre pochopenie systému fungovania zľavových portálov, internetového marketingu a správania spotrebiteľov. Druhá, praktická časť bakalárskej práce, obsahuje detaily výskumu, vypracovanú analýzu súčasného správania sa a preferencií cieľovej skupiny zákazníkov. V záverečnej časti je na základe zistených poznatkov navrhnutá optimalizácia marketingovej komunikácie zľavových portálov s ich návštevníkmi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30699
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav statistiky a kvantitativních metod
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: E 37247


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gíreth_2014_dp.pdf 1.755Mb PDF Zobrazit/otevřít
gíreth_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gíreth_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet