Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA

Show full item record

No preview available
Title: Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA
Author: Doleželová, Veronika
Advisor: Morkus, Alois
Abstract: Cílem bakalářské práce je analýza příležitosti pro založení pobočky maloobchodu TETA. Teoretická část se zabývá konkurencí, financemi, personální politikou, SWOT a PORTER analýzou. V praktické části je představena společnost TETA a charakteristika drogistického subodvětví. V následujícím bodě je rozebráno okolí prodejny, které se hodnotí podle demografické analýzy, která je pro všechny regiony stejná a poté je definována konkurence u zbylých dvou měst. Následně je vytvořena Porterova a SWOT analýza. Ve stěžejní části je rozebráno město, ve kterém bude prodejna založena a doplněna o finanční analýzu. V závěru práce je vytvořená návratnost vložených financí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30722
Date: 2014-06-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
doleželová_2014_dp.pdf 2.467Mb PDF View/Open
doleželová_2014_vp.pdf 606.2Kb PDF View/Open
doleželová_2014_op.pdf 741.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account