Návrh posílení internetové propagace veletrhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh posílení internetové propagace veletrhu

Show full item record

No preview available
Title: Návrh posílení internetové propagace veletrhu
Author: Stavinoha, Patrik
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: V této bakalářské práci bude zkoumána problematika veletrhů a výstav, přesněji jejich propagace a příprava. Práce je rozdělena na 2 hlavní části - teoretickou a analytickou. V teoretické části budou zpracovány teoretické informace z oblastí marketingové komunikace, veletrhů a výstav, moderních propagačních nástrojů jako je reklama na internetu a sociálních sítích. V praktické části se budou poznatky z teoretické části aplikovat přímo na společnost Zlínexpo s.r.o. a její veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM 2014, budou zpracovány analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Dále bude popsána charakteristika firmy a pořádaného veletrhu. Na konci práce budou zpracovány tabulky s grafy návštěvností jednotlivých internetových nástrojů organizace a budou vyvozeny případné doporučení nebo návrhy řešení. Cílem této práce bude na základě provedení analýz, vypracování návrhu na zlepšení komunikace organizace s vystavovateli i návštěvníky veletrhů na internetu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30727
Date: 2014-06-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
stavinoha_2014_dp.pdf 3.048Mb PDF View/Open
stavinoha_2014_vp.pdf 475.7Kb PDF View/Open
stavinoha_2014_op.pdf 715.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account