Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah.
Author: Hroch, František
Advisor: Skalníková, Barbora
Abstract: Diplomová práce popisuje POP komunikaci společnosti Hannah Czech a.s. a podporu prodejců, kteří prodávají produkty značky Hannah. Podrobněji se zabývá používanými komunikačními prostředky v místě prodeje a jejich návaznost na ATL komunikaci a zákaznickou soutěž Expedice Hannah. V návaznosti na stanovenou hypotézu popisuje také stávající motivační soutěž pro prodejce. Na základě provedeného výzkumu pak projektová část přináší některá doporučení pro POP komunikaci, ale především rozvíjí zvyšování motivace prodejců pro primární nabídku značky Hannah. Výsledky inovované motivační soutěže jsou centralizovány na webovém interaktivním portálu. Projektová část dále přináší doporučení pro školení prodejců, které může být realizováno i formou e-learningu. Provázání bodů za absolvovaná školení a soutěžních bodů za skutečné prodejní výsledky do jedné motivační soutěže je pak hlavním doporučením, které přináší tato práce pro firmu Hannah.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3073
Date: 2007-04-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4938


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hroch_2007_dp.pdfBlocked 2.268Mb PDF
hroch_2007_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
hroch_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account