Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.
Author: Vydrová, Monika
Advisor: Hegmon, Radek
Abstract: Bakalářská práce se bude zabývat průzkumem trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+ a.s. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí, a to, části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového produktu na trh. V praktické části bude představena společnost mmcité+ a.s. a její nový produkt uváděný na trh. Součástí praktické části bude analýza vnějšího prostředí, Porterova analýza a SWOT analýza. Na základě marketingového mixu a výsledků realizovaného průzkumu budou vypracovány doporučení pro firmu mmcité+ a.s. týkající se zavedení nového produktu na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30741
Date: 2014-06-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vydrová_2014_dp.pdf 2.440Mb PDF View/Open
vydrová_2014_vp.pdf 643.3Kb PDF View/Open
vydrová_2014_op.pdf 705.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account