Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci
Author: Grünerová, Petra
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce má za cíl vytvoření projektu marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci. Teoretická část je zaměřena na stručný popis zdravotnictví a jeho historie, charakteristiku marketingu se zaměřením na strategický marketing, deskripci marketingu ve zdravotnictví a marketingového řízení nemocnic. Praktická část se zabývá představením a analýzou marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci. Provedená marketingová situační analýza je podkladem pro vypracování projektu, jež je zaměřen na zavedení marketingového oddělení a především realizaci marketingových aktivit v rámci komunikace nemocnice s externí a interní veřejností, které si kladou za cíl zvýšení vojenské i civilní klientely a změnu image v povědomí civilní veřejnosti. Projektová část bude podrobena nákladové, časové a rizikové analýze, aby bylo možné zjistit, zda jsou navržené postupy realizovatelné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30820
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
grünerová_2014_dp.pdf 3.330Mb PDF View/Open
grünerová_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word View/Open
grünerová_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account