Komunikační plán firmy LARGO CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy LARGO CZ, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán firmy LARGO CZ, s.r.o.
Author: Gazdíková, Michaela
Advisor: Kysilková, Milada
Abstract: Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro firmu LARGO CZ, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix či komunikační plán. Úvod praktické části obsahuje informace o firmě a popis služeb, které nabízí. Provedena je také analýza konkurence a SWOT analýza. Další kapitola obsahuje popis stávajících komunikačních aktivit, cíle komunikace, cílové skupiny, návrh nového komunikačního plánu, či časový harmonogram, rozpočet a měření účinnosti. Závěrem se práce věnuje návrhům a doporučením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30974
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
gazdíková_2015_dp.pdf 2.314Mb PDF View/Open None
gazdíková_2015_op.pdf 649.6Kb PDF View/Open None
gazdíková_2015_vp.pdf 585.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account