Uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o.
Author: Nešporová, Kateřina
Advisor: Kubíčková, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou vymezeny marketingové pojmy související s příslušnou problematikou uvedení nového výrobku na trh. Druhá, praktická část, aplikuje teoretické poznatky do praxe a je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve je představena společnost VITAR, s.r.o. a marketingový mix nového výrobku. Poté je uvedena marketingová strategie a jsou sestaveny komplexní marketingové analýzy. Jako první je uveden Porterův model pěti sil, následuje analýza konkurence, poté PESTE analýza a práci zakončuje SWOT analýza. Nedílnou součástí práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nového výrobku na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30981
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E 40974


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nešporová_2015_dp.pdf 1.284Mb PDF View/Open None
nešporová_2015_op.pdf 711.1Kb PDF View/Open None
nešporová_2015_vp.pdf 750.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account