Návrh marketingového mixu nového výrobku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingového mixu nového výrobku

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingového mixu nového výrobku
Author: Strakošová, Eva
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato bakalářská práce je věnována problematice zavedení nového produktu na trh, a to konkrétně produktu sprchové hlavice, která je ergonomicky provedena, nasazuje se na ruku a tím umožňuje tok vody z dlaně. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti zavedení nového výrobku na trh, marketingového mixu a STP modelu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní výrobek - sprchovou hlavici. Požadovaným výstupem práce je vhodné nastavení marketingového mixu a identifikace cílových skupin.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30983
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defending it: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account