Návrh marketingového mixu nového výrobku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingového mixu nového výrobku

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingového mixu nového výrobku
Author: Strakošová, Eva
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato bakalářská práce je věnována problematice zavedení nového produktu na trh, a to konkrétně produktu sprchové hlavice, která je ergonomicky provedena, nasazuje se na ruku a tím umožňuje tok vody z dlaně. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti zavedení nového výrobku na trh, marketingového mixu a STP modelu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní výrobek - sprchovou hlavici. Požadovaným výstupem práce je vhodné nastavení marketingového mixu a identifikace cílových skupin.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30983
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
strakošová_2015_dp.pdf 2.481Mb PDF View/Open None
strakošová_2015_op.pdf 593.3Kb PDF View/Open None
strakošová_2015_vp.pdf 627.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account