Komunikační plán pro nové produkty VITAR s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační plán pro nové produkty VITAR s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán pro nové produkty VITAR s.r.o.
Author: Krhánek, Ondřej
Advisor: Pethö, Jitka
Abstract: Obsahem bakalářské práce je vytvoření komunikačního plánu firmy VITAR s.r.o. pro komunikaci s cílovými skupinami na trhu s veterinárními produkty. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí, kdy v teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce a vysvětleny základní pojmy a náležitosti komunikačního plánu vycházející z odborné literatury. V praktické části je zkoumána firma VITAR s.r.o. jako celek, jsou definovány cílové skupiny, zmapováno mezoprostředí, makroprostředí a vytvořena SWOT analýza. Výstupní informace těchto analýz jsou základem komunikačního plánu, který obsahuje návrh konkrétních komunikačních aktivit a marketingových nástrojů vedoucích ke splnění marketingových cílů. Závěr práce tvoří návrhy na měření efektivity komunikačního plánu a doporučení pro firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30994
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krhánek_2015_dp.pdf 1.192Mb PDF View/Open None
krhánek_2015_op.pdf 656.1Kb PDF View/Open None
krhánek_2015_vp.pdf 658.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account