Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.
Author: Kryšková, Andrea
Advisor: Svačinová, Jitka
Abstract: Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingu v cestovní kanceláři YOUGOLF, s.r.o., se zaměřením na golfové zájezdy. Teoretická část, obsahuje základní popis cestovního ruchu, jeho členění, dále popis situační analýzy a problematiku marketingového mixu v cestovním ruchu. V praktické části bakalářské práce následuje popis organizace YOUGOLF, s.r.o., situační analýza a SWOT analýza. Velký důraz je kladen na jednotlivé prvky marketingového mixu. Na závěr, v souladu s výsledky, které byly zjištěny v procesu výzkumu, jsou uvedeny návrhy a osobní doporučení k řízení YOUGOLF, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30995
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defending it: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kryšková_2015_dp.pdf 2.281Mb PDF View/Open None
kryšková_2015_op.pdf 708.0Kb PDF View/Open None
kryšková_2015_vp.pdf 616.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account