Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s.
Author: Lanšperková, Adéla
Advisor: Boháčková, Kamila
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a. s. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a jeho částí. K tomuto zpracování jsem využila dostupných literárních zdrojů. V praktické části jsem zpracovala analýzu marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a. s. navazující na jednotlivé nástroje marketingového mixu. Následně jsem vypracovala SWOT analýzu, kde jsem shrnula silné a slabé stránky společnosti a její příležitosti a hrozby. Dále jsem vyhotovila analýzu portfolia pomocí BCG matice. V závěru práce jsem z nashromážděných dat a poznatků navrhla možnosti pro zlepšení marketingové činnosti společnosti SAMOHÝL MB, a. s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30997
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defending it: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account