Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice
Author: Wetterová, Milena
Advisor: Polák, František
Abstract: Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové skupiny, určení zdrojů, časového harmonogramu a rozpočtu. Závěrem jsou navrhnuty způsoby pro hodnocení akce a návrh na mediální strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31002
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
wetterová_2015_dp.pdf 1.718Mb PDF View/Open None
wetterová_2015_op.pdf 625.7Kb PDF View/Open None
wetterová_2015_vp.pdf 697.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account