Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice
Author: Wetterová, Milena
Advisor: Polák, František
Abstract: Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové skupiny, určení zdrojů, časového harmonogramu a rozpočtu. Závěrem jsou navrhnuty způsoby pro hodnocení akce a návrh na mediální strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31002
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defending it: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account