Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti
Author: Hrušková, Ludmila
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Práce pojednává o tom, jak by se firma měla prezentovat na veřejnosti, jakým způsobem si má vytvářet vztah důvěry a pozitivního přijetí. Představuje některé formy externí komunikace a firemní kultury, principy společenské odpovědnosti firmy, zaměřuje se na budování pozitivního positioningu v blízkém okolí. Její část poukazuje na krizovou komunikaci i způsob, jak ji zvládat, nebo lépe předcházet jí. Výzkum je orientován na to, jak obyvatelé a pracující z nejbližšího okolí firmu vnímají. Znají principy bezpečnostní, ekologické i charitativní, na kterých firma pracuje? Vědí, jak přispívá k rozvoji regionu? Projektová část představuje návrh komunikační kampaně zaměřené na podporu pozitivního positioningu firmy a uklidnění veřejného mínění v krizové situaci. Zaměřuje na komunikaci CSR firmy a její prospěšnosti pro region.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31059
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hrušková_2015_dp.pdf 1.217Mb PDF View/Open None
hrušková_2015_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
hrušková_2015_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account