Projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku
Author: Škorpíková, Aneta
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce si klade za cíl vytvořit projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol. První sumarizuje poznatky související s marketingem ve zdravotnictví. Druhá kapitola popisuje teorii marketingu služeb a s tím související specifika. Ve třetí kapitole je uvedena charakteristika neziskové organizace a základní odlišnosti marketingu v neziskových organizacích. Čtvrtá kapitola předkládá teoretické poznatky a vysvětluje základní pojmy z oblasti hospicové péče. Na teoretickou část navazuje část praktická, která je členěna do tří kapitol. První kapitola praktické části představuje Hospic na Svatém Kopečku a služby, které jsou v hospici poskytovány. Následující kapitola analyzuje současnou situaci Hospice na Svatém Kopečku. Mezi použité analýzy patří analýza makroprostředí PESTE, analýza mikroprostředí PORTER, analýza vnitřního prostředí organizace a SWOT analýza. Poslední kapitola reaguje na informace vyplývající z provedené situační analýzy. Na základě výsledků je vytvořen projekt diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31123
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
škorpíková_2015_dp.pdf 1.554Mb PDF View/Open None
škorpíková_2015_op.docx 24.24Kb Unknown View/Open None
škorpíková_2015_vp.docx 28.87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account