Fotbalový zájezd na kvalifikaci EURA 2016, jako nový projekt cestovní kanceláře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fotbalový zájezd na kvalifikaci EURA 2016, jako nový projekt cestovní kanceláře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Novotný, Jiří
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:46Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:46Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31139
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit nový produkt, kterým bude zájezd na kvalifikační utkání Eura 2016. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje popis sportovního cestovního ruchu a významných fotbalových eventů. V praktické části je cílem vypracovat analýzu zájezdů na fotbalovou kvalifikaci Eura 2016 na českém trhu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a analýzy cílových destinací je v projektové části navržen zcela nový produkt, který je tematicky zaměřen na fotbal.
dc.format 85 s. (123 982)
dc.format.extent 2068658
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sportovní cestovní ruch cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject EURO cs
dc.subject zájezd cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Sports Tourism en
dc.subject football en
dc.subject EURO en
dc.subject tour en
dc.subject marketing research en
dc.title Fotbalový zájezd na kvalifikaci EURA 2016, jako nový projekt cestovní kanceláře
dc.title.alternative Football Tour to the Qualification of Euro 2016, as a New Project of Travel Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štilec, Jan
dc.date.accepted 2015-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to create a new product which will be a trip to the qualifying match of Euro 2016. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part contains a description of sport tourism and main football events. The aim of practical part is to prepare an analysis of trips to the qualifying football matches on Euro 2016 on Czech market. On the basic of survey result and analysis target destination is in the project part designed a completely new product that is thematically focused on football.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics - Tourism Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33957
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
novotný_2015_dp.pdf 1.972Mb PDF View/Open None
novotný_2015_op.pdf 177.8Kb PDF View/Open None
novotný_2015_vp.docx 24.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account