Didaktické testy v práci učitele odborného předmětu Informatika a výpočetní technika na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Didaktické testy v práci učitele odborného předmětu Informatika a výpočetní technika na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chráska, Miroslav
dc.contributor.author Chvatík, Petr
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:53Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:53Z
dc.date.issued 2015-01-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31171
dc.description.abstract Didaktické testování je v dnešní době nedílnou součástí hodnocení výuky. Didaktické tes-tování je zpětnou vazbou na provedenou výuku učitele a vyhodnocení, jak danou proble-matiku studenti pochopili. Cílem této bakalářské práce je popsat obecné principy pro testo-vání a zejména vytvoření didaktického testu pro předmět Informatika a výpočetní technika na střední škole na konkrétní téma a ověřit jeho vlastnosti. Teoretická část obsahuje obecné postupy při testování znalostí a zapojení vzdělávacího online systému Moodle do procesu výuky. Praktická část popisuje tvorbu, vyhodnocení testu s následnými změnami pro další použití a doporučení pro praxi upraveného testu na téma Internet a internetové služby. Toto téma je obsahem tematického plánu prvního ročníku gymnázia.
dc.format 86
dc.format.extent 2671046
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject didaktický test cs
dc.subject hodnocení výuky cs
dc.subject testování v informatice cs
dc.subject achievement test en
dc.subject teaching assessment en
dc.subject testing in computer science en
dc.title Didaktické testy v práci učitele odborného předmětu Informatika a výpočetní technika na střední škole
dc.title.alternative Achievement Tests in the Work of a Specialised Subject Informatics and Computer Technology in High School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kočvarová, Ilona
dc.date.accepted 2015-06-15
dc.description.abstract-translated Didactic testing is at present an integral part of the evaluation of teaching. Didactic testing provides feedback on teacher performance and analyzes how students comprehend a given subject. The aim of this thesis is to describe the general principles of didactic testing and in particular the creation of a didactic test for an information technology class at a secondary school and validate the results. The theoretical section provides general procedures for testing the knowledge and using the Moodle online educational system during lessons. The practical section describes the development and evaluation of the test with subsequent modifications for other uses and recommendations for practise of the modified test on the topic of the internet and internet services. This topic is included in the lesson plan for the first year of secondary school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34703
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-28
local.subject didaktické testy cs
local.subject ICT - informační a komunikační technologie cs
local.subject střední školy cs
local.subject educational tests and measurements en
local.subject information and communication technology en
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
chvatík_2015_dp.pdf 2.547Mb PDF View/Open None
chvatík_2015_op.docx 17.84Kb Unknown View/Open None
chvatík_2015_vp.docx 18.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account