Názory studentů na ideálního učitele střední školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory studentů na ideálního učitele střední školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Eliášová, Lenka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:54Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:54Z
dc.date.issued 2015-01-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31173
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na zjišťování názorů žáků na ideálního učitele u studentů 1. a 4. ročníku střední ekonomické školy. Teoretická část se zabývá dovednostmi a typologií učitele, znaky žáků v období pubescence a adolescence, které ovlivňují jejich názory a vzájemný vztah s učiteli v edukačním prostředí. Empirická část popisuje aplikovaný kvantitativní výzkum prováděný metodou dotazníku, kde jsou vyhodnoceny názory studentů na dovednosti učitele a názorové rozdíly dle věkové skupiny respondentů.
dc.format 52 s. (67 049 znaků)
dc.format.extent 1354056
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dovednosti učitele cs
dc.subject typologie učitele cs
dc.subject vyučovací styly cs
dc.subject adolescence cs
dc.subject skills of teachers en
dc.subject teacher typology en
dc.subject teaching styles en
dc.subject adolescence en
dc.title Názory studentů na ideálního učitele střední školy
dc.title.alternative Students´ opinions on the ideal high school teacher
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2015-06-12
dc.description.abstract-translated Bachelor´s thesis is focused on identifying pupils' opinions on the ideal teacher for students of 1st and 4th year of secondary school of economics. The theoretical part deals with the skills and typology of teachers, pupils signs of pubescence and adolescence, influencing their opinions and relationship with teachers in the educational environment. The empirical part describes applied quantitative research conducted by questionnaire, which evaluated the views of students on the skills of teachers and differences of opinion according to age groups of respondents.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34723
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject středoškolští učitelé cs
local.subject evaluace cs
local.subject secondary school teachers en
local.subject evaluation en


Files in this item

Files Size Format View Description
eliášová_2015_dp.pdf 1.291Mb PDF View/Open None
eliášová_2015_op.docx 16.92Kb Unknown View/Open None
eliášová_2015_vp.docx 19.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account