Interakční styl v komunikaci učitele střední školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interakční styl v komunikaci učitele střední školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Šenkeříková, Veronika
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:54Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:54Z
dc.date.issued 2015-01-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31174
dc.description.abstract Předmětem mé bakalářské práce "Interakční styl v komunikaci učitele střední školy" je možnost zjišťování interakčního stylu učitele a aplikace jedné z možností diagnostiky interakčního stylu. V teoretické části definuji základní pojmy - pedagogická komunikace, pedagogická interakce a interakční styl učitele, dále se věnuji technikám sběru dat. V praktické části vyhodnocuji získaná daná a diagnostikuji interakční styl učitele z pohledu žáků a vyu-čujícího.
dc.format 59 (78 920 znaků)
dc.format.extent 2251367
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject nonverbální komunikace cs
dc.subject interakce cs
dc.subject pedagogická interakce cs
dc.subject interakční styl učitele cs
dc.subject pedagogical communication en
dc.subject verbal communication en
dc.subject nonverbal communication en
dc.subject pedagogical interaction en
dc.subject interaction style teacher en
dc.title Interakční styl v komunikaci učitele střední školy
dc.title.alternative Interactive communication style of secondary school teacher
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2015-06-15
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor thesis "Interactive communication style in a secondary school teacher" is the ability to detect the interaction style of the teacher and the application of one of the diagnostic possibilities of interaction style. In the theoretical section defines the basic concepts - pedagogical communication, pedagogical interaction and interaction style of the teacher, and also depicts the techniques of data collection. In the practical part I evaluate the diagnoses given by a teacher interaction style from the perspective of students and the teacher.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34725
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-28
local.subject středoškolští učitelé cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject interaktivní výuka cs
local.subject secondary school teachers en
local.subject secondary school students en
local.subject interactive teaching en


Files in this item

Files Size Format View Description
šenkeříková_2015_dp.pdf 2.147Mb PDF View/Open None
šenkeříková_2015_op.docx 20.20Kb Unknown View/Open None
šenkeříková_2015_vp.docx 19.32Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account