Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava

Show full item record

No preview available
Title: Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Author: Przybyla, Marek
Advisor: Oralová, Renata
Abstract: Tématem bakalářské práce jsou specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a možnosti reedukace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je objasnit základní pojmy, charakterizovat jednotlivé poruchy učení a chováním možnosti diagnostiky a náprav těchto poruch. Součástí bakalářské práce je také praktická část zahrnující kvalitativní výzkum, který byl realizován metodou dotazníkového šetření mezi pedagogy ve vybraných základních školách.Vyhodnocením dotazníků bylo zjištěno, že ve většině tříd na základních školách mají pedagogové určité procento žáků se specifickou poruchou učení. Výskyt dětí se specifickou poruchou chování je naopak méně častý. Nejčastějším problémem, se kterým se pedagogové setkávají, je dyslexie. Výsledky šetření dále ukazují, že většina pedagogů se věnuje reedukaci žáka a spolupracuje se specializovaným pracovištěm.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31501
Date: 2014-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
przybyla_2015_dp.pdf 3.746Mb PDF View/Open None
przybyla_2015_op.docx 15.49Kb Unknown View/Open None
przybyla_2015_vp.docx 19.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account