Agresivita mládeže ve školním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Agresivita mládeže ve školním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Laca, Slavomír
dc.contributor.author Raus, Michal
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:00Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:00Z
dc.date.issued 2014-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31503
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřená na agresivitu mládeže ve školním prostředí. Je orientována sociálně pedagogicky. Hledá souvislosti mezi agresivitou a výchovou. Úvod čtenáři přiblíží řešenou problematiku a její význam. V teoretické části jsou popsány pojmy k tématu práce. Následuje definice školní mládeže, rozvinuty jsou poznatky agresivity a výchovných stylů v rodině. Teoretická část končí syntézou, která je východiskem výzkumu. Praktická část obsahuje výzkumné šetření školní mládeže. Empirický výzkum je proveden na Střední odborné škole a Středním odborném učilišti ve Vyškově. Závěr shrnuje cíl práce, výzkumné zjištění, je zde popsán odborný přínos a další praktické využití práce.
dc.format 51 s.
dc.format.extent 10670669
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Agresivita mládeže cs
dc.subject etiologie agrese cs
dc.subject školní mládež cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject výchovné styly v rodině cs
dc.subject Aggression of youth en
dc.subject etiology of aggression en
dc.subject school children en
dc.subject school environment en
dc.subject educational styles in a family en
dc.title Agresivita mládeže ve školním prostředí
dc.title.alternative Aggression of Youth in School Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Plšková, Alena
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis is focused on aggression of the youth in the school environment. It is socially pedagogically oriented. It uncovers relations between aggression and education. The introduction clarifies closer the issue and its significance for readers. The concepts of the thesis are described in the theoretical section. The definition of the school children follows. The findings of aggression and educational styles in the family are developed. The theoretical part ends the synthesis, which is the starting point of the research. The practical part contains the research of school children. Empirical research is made at the Secondary School and the Specialized School in Vyskov. The conclusion summarizes the aim of the thesis, the research findings. In addition, the professional contribution and other practical use of the thesis are described herein.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 37721
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24
local.subject násilí ve škole cs
local.subject mládež cs
local.subject school violence en
local.subject youth en


Files in this item

Files Size Format View Description
raus_2015_dp.pdf 10.17Mb PDF View/Open None
raus_2015_op.doc 59.5Kb Unknown View/Open None
raus_2015_vp.pdf 281.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account