Sada P.O.P

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sada P.O.P

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pecháček, Ivan
dc.contributor.author Glejtek, Branislav
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:10Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:10Z
dc.date.issued 2014-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31564
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší navrhnutí propagačních prostředků pro firmu BePoRez s.r.o. - Cukrárenská výroba Mamina. Obsahem této práce je návrh značky, logotypu a sady P.O.P materiálů určených k propagaci firmy. Sada stojanů je určená k prezentaci značky přímo na místě prodeje ve vlastní firmě a u odběratelů produktů firmy (cukrárny, kavárny, bary, restaurace apod.) Set kromě stojanů obsahuje i obaly pro různé druhy zákusků. Zaujmou konstrukčním i grafickým zpracováním. Teoretická část rozebírá podstatu jednotného vizuálního stylu, merchandisingu, psychologii barev, obalového designu a P.O.P displejů včetně materiálů a technologií. V závěru popisuje současný trh. Praktická část obsahuje návrh a technické parametry značky a logotypu, sady P.O.P obalů a SWOT analýzu zabývající se faktory ovlivňující úspěšnost firmy.
dc.format 54
dc.format.extent 3823467
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cukrářství cs
dc.subject značka cs
dc.subject obal cs
dc.subject POP cs
dc.subject luxus cs
dc.subject patisserie en
dc.subject brand en
dc.subject packaging en
dc.subject POP en
dc.subject luxury en
dc.title Sada P.O.P
dc.title.alternative P.O.P. Set
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Jiří
dc.date.accepted 2015-06-17
dc.description.abstract-translated This Bachelor project deals with design of propagation means and materials for company BePoRez s.r.o. - Pastry cooking Mamina. Content of this work is design of branding, logo-type and the P.O.P. set made for brands promotion. Set of stands is meant to promote brand at the point of sale at the company s store and at the buyers company (candy stores, coffee houses, bars or restaurants). Promotion set contains also packages for various types of desserts. Those packages are interesting not only because of their graphic execution, but also because of their construction. Theoretical part of this work contains the fundamental principles of branding, merchandising, psychology of colours, packaging design, P.O.P. displays and also materials and technology. In the end, this bachelor thesis includes also description of current market. Practical part includes design and technical specifications of brand, logotype, set of P.O.P., packages and SWOT analysis which is examining factors affecting success of the brand.
dc.description.department Ateliér 3D design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - 3D design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - 3D Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 37801
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-22


Files in this item

Files Size Format View Description
glejtek_2015_dp.pdf 3.646Mb PDF View/Open None
glejtek_2015_op.doc 85Kb Unknown View/Open None
glejtek_2015_vp.doc 88Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account