Misleading Advertising and Its Impact on Consumers

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Misleading Advertising and Its Impact on Consumers

Show full item record

No preview available
Title: Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Author: Beníčková, Kristína
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá zavádějící reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce objasňuje základní teoretické principy. Definuje důležité pojmy z oblasti marketingu spolu s jinými užitečnými termíny a analyzuje zavádějící praktiky používané v oblasti reklamy. Tyto teoretické principy jsou následně využité v praktické části. Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat problematiku zavádějící reklamy a poté analyzovat, zda zavádějící techniky použité ve vybraných reklamách ovlivňují univerzitní studenty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31665
Date: 2014-11-28
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defending it: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account