Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor
Author: Brázda, Martin
Advisor: Blažková, Barbora
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat marketingové strategie společnosti Skype Technologies a jejich konkurentů. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován marketing jako takový, ale také pojmy jako marketingový mix či marketingová strategie. Praktická část poté identifikuje jednotlivé marketingové strategie společnosti Skype Technologies se strategiemi používanými konkurenty Viber Media, AT&T Inc. a aplikací FaceTime od společnosti Apple. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného budoucího vývoje marketingových strategií společnosti Skype.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31668
Date: 2014-11-28
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defending it: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account