An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Author: Klasovitá, Monika
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem bakalářské práce je zvýšení efektivnosti marketingového komunikačního mixu společnosti Sadlon Technologies, s.r.o. Stará Turá. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou vysvětlené teoretické poznatky z odborné literatury a východiska týkající se marketingového mixu a komunikace zaměřené zejména na business-to-business marketing a průmyslové odvětví. Druhá, praktická část, je zaměřená na analýzu marketingového mixu s hlavním důrazem kladeným na využívání marketingové komunikace firmy. V závěru jsou na základě výsledků PESTLE a SWOT analýzy navrhnuté doporučení a návrhy vedoucí ke zvýšení efektivnosti marketingové komunikace této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31679
Date: 2014-11-28
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
klasovitá_2015_dp.pdf 2.229Mb PDF View/Open None
klasovitá_2015_op.pdf 209.3Kb PDF View/Open None
klasovitá_2015_vp.doc 47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account