Marketing to Erasmus Students on Facebook

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing to Erasmus Students on Facebook

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Motyčka, Jakub
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:33Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:33Z
dc.date.issued 2014-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31689
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích, konkrétně pak na Facebooku a to se zaměřením na studenty z programu Erasmus. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu na internetu a jeho vývoj, dále pak vysvětlení pojmů tykajících se marketingu na sociálních sítích a detailní popis služby Facebook. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje popis programu Erasmus, srovnává možnosti propagace studia ve Zlíně na Facebooku a v závěrečné části poskytuje plán konkrétní marketingové kampaně na Facebooku.
dc.format 55 s. (74 121 znaků)
dc.format.extent 2227120
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Erasmus cs
dc.subject internet en
dc.subject marketing en
dc.subject advertisement en
dc.subject social websites en
dc.subject promotion en
dc.subject Facebook en
dc.subject Erasmus en
dc.title Marketing to Erasmus Students on Facebook
dc.title.alternative Marketing to Erasmus Students on Facebook
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blažková, Barbora
dc.date.accepted 2015-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with marketing on social media websites. In the concrete, deals with the marketing on Facebook, with focus on international Erasmus students. Theoretic part contains lead in to marketing on internet and its development, furthermore explanation of terms related to marketing on social media websites and detailed description of Facebook service. The theoretic part follows analysis part, which contains description of Erasmus Program, compares possibilities of propagation of studies in Zlín on Facebook and in the final part offers plan of concrete marketing campaign of Facebook.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 38106
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
motyčka_2015_dp.pdf 2.123Mb PDF View/Open None
motyčka_2015_op.doc 48Kb Unknown View/Open None
motyčka_2015_vp.jpg 147.0Kb JPEG image View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account