1. Teoretická část:Obrazové řešení filmů Wese Andersona 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., kamera

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část:Obrazové řešení filmů Wese Andersona 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., kamera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fandli, Juraj
dc.contributor.author Piňos, Matěj
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:42Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:42Z
dc.date.issued 2014-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31750
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu Wese Andersona. V úvodu je věnována osobě Wese Andersova jako originálnímu auteurovi a jeho dvornímu kameramovi Robertu Yeomanovi, ASC. V jejich flmech jsou hledány společné motivy vizuálního ztvárnění. Praktická část je zaměřena na film Grandhotel Budapešť ve třech fázích preprodukce, výroba a postprodukce.
dc.format 46
dc.format.extent 23231088
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Wes Anderson cs
dc.subject Robert Yeoman cs
dc.subject kameraman cs
dc.subject symetrie cs
dc.subject kompozice cs
dc.subject barva cs
dc.subject originalita cs
dc.subject Grandhotel Budapešť cs
dc.subject Wes Anderson en
dc.subject Robert Yeoman en
dc.subject director of photography en
dc.subject symmetry en
dc.subject composition en
dc.subject colour en
dc.subject originality en
dc.subject Grand Budapest Hotel en
dc.title 1. Teoretická část:Obrazové řešení filmů Wese Andersona 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., kamera
dc.title.alternative 1. Theoratical Part: The Visual Concept of the Films of Wes Anderson 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 20 minutes, cinematography
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ďuriš, Ján
dc.date.accepted 2015-06-18
dc.description.abstract-translated Master's thesis is focused on Wes Anderson's work. The introduction represents Wes Anderson as an original auteur and director of photography Robert Yeoman, ASC. There is searching for common visual motifs in theirs films. Practical part gives attention to film analysis of Grand Budapest Hotel in three stages preproduction, production and postproduction.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 38195
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-12


Files in this item

Files Size Format View Description
piňos_2015_dp.pdf 22.15Mb PDF View/Open None
piňos_2015_op.doc 104.5Kb Unknown View/Open None
piňos_2015_vp.doc 111.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account