Výchovné styly v rodině a jejich určující faktory

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchovné styly v rodině a jejich určující faktory

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Bečicová, Petra
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:44Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:44Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31760
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou výchovných stylů v rodině a jejich určujícími faktory. Teoretická část konkretizuje pojem výchovy, výchovných prostředků a metod a rovněž se zabývá chybami ve výchově a efektivním rodičovstvím. Další kapitola zpracovává vybrané výchovné styly v rodině a charakterizuje i styly nevhodné. V neposlední řadě se práce zaměřuje také na určující faktory těchto výchovných stylů, jež mohou významně ovlivnit celkový způsob výchovy v rodině. Empirická část je zaměřena na zjišťování vnímaných výchovných stylů v rodině u žáků 6. 9. tříd základních škol ve Zlínském kraji a vymezení rozdílů v těchto stylech vzhledem k vybraným určujícím faktorům.
dc.format 74
dc.format.extent 2452811
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject výchovné styly cs
dc.subject určující faktory výchovných stylů cs
dc.subject Family en
dc.subject education en
dc.subject educational styles en
dc.subject determinants of educational styles en
dc.title Výchovné styly v rodině a jejich určující faktory
dc.title.alternative Parenting Styles in the Family and their Determinants
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2015-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with educational styles in the family and their determinants. The theoretical part specifies the concept of education, educational means and methods and also deals with errors in upbringing and effective parenting. Another charter processus selected educational styles in the family and characterizes the inappropriate styles. Finally the thesis also focuses on the determinants of these educational styles, which can significantly affect the overall family upbringing. The empirical part focuses on identifying perceived educational styles in the family for pupils of 6 to 9 grades of elementary schools in Zlín region and defining differences in these styles relative to selected determinants.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 38210
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-17
local.subject výchovný styl v rodině cs
local.subject parenting style en


Files in this item

Files Size Format View Description
bečicová_2015_dp.pdf 2.339Mb PDF View/Open None
bečicová_2015_op.docx 17.63Kb Unknown View/Open None
bečicová_2015_vp.doc 56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account