Efektivní komunikace pedagoga s dítětem předškolního věku v tradičním vzdělávání a v lesních mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní komunikace pedagoga s dítětem předškolního věku v tradičním vzdělávání a v lesních mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Veselská, Martina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:47Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:47Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31778
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na efektivní komunikaci pedagoga s dítětem předškolního věku v tradičním vzdělávání a v lesních mateřských školách. Teoretická část se zaměřuje na vývoj dítěte předškolního věku jako jedinečnou bytostí, na komunikaci a její způsoby a význam v utváření autonomie dítěte. Dále se práce zabývá předškolním vzděláváním a jeho vlivem na utváření osobnosti dítěte, lesními mateřskými školami a jejich současnou problematiku. Praktická část zobrazuje efektivní komunikaci mezi pedagogem a dítětem předškolního věku v tradičním vzdělávání a v lesních mateřských školách při vzniklých situacích.
dc.format 87 s. (138 913 znaků)
dc.format.extent 2465388
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject tradiční mateřská škola cs
dc.subject lesní mateřská škola cs
dc.subject communication en
dc.subject child of preschool age en
dc.subject the traditional kindergarten en
dc.subject the forest kindergarten en
dc.title Efektivní komunikace pedagoga s dítětem předškolního věku v tradičním vzdělávání a v lesních mateřských školách
dc.title.alternative Effective Communication of a Pedagogue with a Preschool Age Child in the Traditional Education and in the Forest Pre-School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2015-05-29
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with effective comunnication pedagogue with child of preschoo-le age in traditional education and in the forest kindergartens . The theoretical part deals with a development of child of preschool age as an unique person, the communication and his styles and significance in formation autonomy of child. Furthermore this thesis deals with traditional education and his influence to formation person of child, forest kindergar-tens and their actual problems. The practical part denotes effective communication between pedagogue and child of preschool age in traditional and alternative education in incurred situations.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 38233
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-04-16
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject alternativní mateřské školy cs
local.subject lesní mateřské školy cs
local.subject communication in learning and scholarship en
local.subject alternative kindergartens en
local.subject forest kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
veselská_2015_dp.pdf 2.351Mb PDF View/Open None
veselská_2015_op.doc 58Kb Unknown View/Open None
veselská_2015_vp.docx 20.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account