Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Zelinová, Petra
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:47Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:47Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31781
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o využití mentoringu jako nástroje profesního rozvoje začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. V teoretické části je vymezena profese učitele v kontextu doby, kvalifikace učitele mateřské školy, jeho profesní kompetence a možnosti profesního rozvoje. Dále se práce věnuje mentoringu jako nástroji metodické podpory, uvádějícímu a začínajícímu učiteli a jejich vztahu při metodické podpoře, formami a procesem mentoringu a v neposlední řadě podporou pro začínající učitele. Praktická část zkoumá, jak vnímají začínající učitelé metodickou podporu v jejich profesním rozvoji a na jakých principech funguje metodická podpora v mateřských školách.
dc.format 94 s. (179 388 znaků)
dc.format.extent 5351485
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mentoring cs
dc.subject metodická podpora začínajících učitelů cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject profesní rozvoj cs
dc.subject mentoring en
dc.subject methodical support for young teacher´s en
dc.subject nursery school en
dc.subject professional development en
dc.title Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
dc.title.alternative Mentoring as a Professional Development Tool of Pre-School Teachers in the Zlín Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2015-05-29
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with taking advantage of mentoring as an implement of professional development young pre-school teachers in Zlín region. In theoretical part is specified teacher´s proffesion in context of the time, teacher´s qualification, his vocational competency and chances of vocational development.Next part pays to mentoring as a implement of methodical support, inductive and young teacher and his relation over methodical support, mentoring process and forms and last but not least as support for young teachers. Practical part explores how young teachers perceive methodical support in their professional development and on what basis the methodial support in nursery school work.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 38241
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-17
local.subject profesní rozvoj cs
local.subject učitelé cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject professional development en
local.subject teachers en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
zelinová_2015_dp.pdf 5.103Mb PDF View/Open None
zelinová_2015_op.doc 56Kb Unknown View/Open None
zelinová_2015_vp.doc 56.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account