Výchova k životním hodnotám u dětí mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova k životním hodnotám u dětí mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Bartošová, Romana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:49Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:49Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31786
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá výchovou k životním hodnotám u dětí mladšího školního věku. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se zabývá hodnotami a výchovou k hodnotám a blíže je specifikován vliv etické výchovy na utváření hodnot. Dále se teoretická část zabývá psychologií morálního vývoje a v neposlední řadě je také rozebrán psychologický vývoj mladšího školního věku. Praktická část si klade za cíl zjistit úroveň morálního usuzování u žáků mladšího školního věku.
dc.format 81 s.
dc.format.extent 4088275
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hodnoty cs
dc.subject výchova k hodnotám cs
dc.subject etická výchova cs
dc.subject morální usuzování cs
dc.subject morální vývoj cs
dc.subject life values en
dc.subject education to life values en
dc.subject ethics en
dc.subject moral reasoning en
dc.subject moral development en
dc.title Výchova k životním hodnotám u dětí mladšího školního věku
dc.title.alternative Education toward Life Values in Children of Lower Primary School Age
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2015-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis dals with the education to life values at young school age. It consists of both practical and theoretical part. The theoretical part focuses on life values and their acquisiti-on. The influence of ethic education on the process of forming life values is specified in detail. The theoretical part also deals with the psychology of moral development and analyses psychological development of young school-age children. The aim of the practical part is to determine the level of moral reasoning of young school-age children.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38247
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-16
local.subject děti mladšího školního věku cs
local.subject mravní výchova cs
local.subject younger school age children en
local.subject ethical education en


Files in this item

Files Size Format View Description
bartošová_2015_dp.pdf 3.898Mb PDF View/Open None
bartošová_2015_op.docx 21.47Kb Unknown View/Open None
bartošová_2015_vp.doc 61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account