Výchovné dilema v subjektivních teoriích rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchovné dilema v subjektivních teoriích rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Saňáková, Veronika
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:29:19Z
dc.date.available 2015-07-24T12:29:19Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31925
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje výchovným dilematům v subjektivních teoriích rodičů. Teoretická část se zabývá především výchovou, jejím pojetím, funkcím nebo znaky. Dále výchovnými styly, problémy v rodině a společenskými změnami, které tuto výchovu ovlivňují. Závěrečná kapitola teoretické části pojednává právě o výchovných dilematech. V praktické části se zaměřujeme na subjektivní teorie, ze kterých vychází výchova rodičů. Výstupem našeho kvalitativního výzkumného šetření je zakotvená teorie.
dc.format 76 s.
dc.format.extent 1514184
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchovné dilema cs
dc.subject subjektivní teorie cs
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject educational dilemma en
dc.subject subjective theories en
dc.subject family en
dc.subject parenting en
dc.subject parents en
dc.title Výchovné dilema v subjektivních teoriích rodičů
dc.title.alternative The Educational Dilemma in the Subjective Theories of Parents
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2015-05-27
dc.description.abstract-translated This diplomma thesis is devoted to educational dilemmas in subjective theories of parents. The theoretical part mainly concerns education, its notion, functions or features. Further-more, educational styles, family problems and social changes that affect the education. The final chapter discusses the theoretical right of educational dilemmas. The practical part focuses on the subjective theory underlying the formation of the parents. The output of our qualitative research is a grounded theory.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38428
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-17
local.subject výchovný styl v rodině cs
local.subject parenting style en


Files in this item

Files Size Format View Description
saňáková_2015_dp.pdf 1.444Mb PDF View/Open None
saňáková_2015_op.docx 14.54Kb Unknown View/Open None
saňáková_2015_vp.doc 62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account