Působení adaptačních kurzů na třídní klima

DSpace Repository

Language: English čeština 

Působení adaptačních kurzů na třídní klima

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Hájková, Daniela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:29:33Z
dc.date.available 2015-07-24T12:29:33Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31980
dc.description.abstract Tato práce se zabývá působením adaptačních kurzů na třídní klima. Zaměřuje se na střední školy. Teoretická část pojednává nejprve o zážitkové pedagogice, dále se detailně zaměřuje na tématiku adaptačních kurzů a rozpracovává třídní klima. Praktická část pojednává o pozitivním, i možném negativním působení adaptačních kurzů na školní klima. Popisuje reálnou situaci ve třídách, kde adaptační kurzy proběhly, i ve třídách, kde kurzy neproběhly. Tyto třídy porovnává a vyvádí důsledky.
dc.format 99
dc.format.extent 3820667
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Adaptační kurzy cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject zážitek cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject Adaptation courses en
dc.subject adaptation en
dc.subject experiential learning en
dc.subject experience en
dc.subject classroom climate en
dc.title Působení adaptačních kurzů na třídní klima
dc.title.alternative The Effect of Adaptation Courses on the Schoolclass Climate
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated This work deals with the effects of adaptation courses on classroom chmate. It focuses on the high schools. The theoretical part deals at first of experiential education, then focuses in detail on the theme of adaptation courses and develops classroom climate. The practical part focuses on the positive, and the possible negative effects of adaptation courses on school climate. It describes the real situation in classrooms where adaptation courses were held, and in classrooms where courses were not. The work compares these classes and draws implications.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38508
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-29
local.subject integračně-adaptační kurzy cs
local.subject klima třídy cs
local.subject integration adapt courses en
local.subject classroom climate en


Files in this item

Files Size Format View Description
hájková_2015_dp.pdf 3.643Mb PDF View/Open None
hájková_2015_op.docx 14.32Kb Unknown View/Open None
hájková_2015_vp.docx 16.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account