Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s.
Author: Hanáková, Veronika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této práce je zpracovat informace, které se týkají problematiky tvorby marketingo-vých nástrojů a následné interpretace zjištěných poznatků. Práce analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu, a předkládá doporučení pro jejich aplikaci. Dalším cílem je využití reálného marketingového výzkumu prováděného marketingovou společností, kte-rý následně slouží k tvorbě marketingové strategie ve společnosti HANÁK NÁBYTEK, a.s. Práce obsahuje jednotlivá doporučení týkající se následné im-plementace marketingových zjištění do praxe ve společnosti HANÁK NÁBYTEK, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32245
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hanáková_2015_dp.pdf 2.280Mb PDF View/Open None
hanáková_2015_op.docx 23.13Kb Unknown View/Open None
hanáková_2015_vp.docx 21.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account