[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků
Author: Kisková, Zuzana
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie v oblasti Jeseníků. Hlavním cílem je poukázat na to, zdali je oblast Jeseníků schopna správně využívat marketingové nástroje. V teoretické části je popsána problematika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, SWOT analýzy a situační analýzy. V praktické části je sepsána krátká historie oblasti Jeseníků. Vypsána jsou sdružení, která v oblasti pomáhají zvyšovat návštěvnost cestovního ruchu. Dále jsou zde aplikovány analýzy: SWOT a situační. Nechybí vyhodnocení obou analýz a doporučení pro další rozvoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32279
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: F


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kisková_2015_dp.pdf 6.481Mb PDF View/Open None
kisková_2015_op.docx 27.23Kb Unknown View/Open None
kisková_2015_vp.docx 22.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account