Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.
Author: Dráb, Jiří
Advisor: Durďáková, Jana
Abstract: Tématem bakalářské práce je Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o. Cílem práce je popsání a analýza dosavadní stavu marketingového komunikačního mixu, dále pak návrhy ke zlepšení tohoto mixu. Teoretická část je rozdělena na krátký úvod do marketingu, úvod do marketingového mixu a v poslední části se zabývá jednotlivými částmi komunikačního mixu a jejich popisu. V úvodu praktické části je představena analyzovaná společnost Technodat, CAE - systémy, s.r.o. V další části je poté provedena analýza marketingového a komunikačního mixu společnosti za pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Na závěr s přihlédnutím k SWOT analýze a na základě výsledků dotazování a celkové pochopení situace firmy jsou sestaveny návrhy ke zlepšení komunikačního mixu a posílení marketingu společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32292
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dráb_2015_dp.pdf 3.252Mb PDF View/Open None
dráb_2015_op.pdf 848.6Kb PDF View/Open None
dráb_2015_vp.docx 26.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account