Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.
Autor: Dráb, Jiří
Vedoucí: Durďáková, Jana
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o. Cílem práce je popsání a analýza dosavadní stavu marketingového komunikačního mixu, dále pak návrhy ke zlepšení tohoto mixu. Teoretická část je rozdělena na krátký úvod do marketingu, úvod do marketingového mixu a v poslední části se zabývá jednotlivými částmi komunikačního mixu a jejich popisu. V úvodu praktické části je představena analyzovaná společnost Technodat, CAE - systémy, s.r.o. V další části je poté provedena analýza marketingového a komunikačního mixu společnosti za pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Na závěr s přihlédnutím k SWOT analýze a na základě výsledků dotazování a celkové pochopení situace firmy jsou sestaveny návrhy ke zlepšení komunikačního mixu a posílení marketingu společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32292
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: C 35630


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dráb_2015_dp.pdf 3.252Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dráb_2015_op.pdf 848.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
dráb_2015_vp.docx 26.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet