Analýza marketingového prostředí firmy MIPL značka Fajn

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí firmy MIPL značka Fajn

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí firmy MIPL značka Fajn
Author: Juza, Jan
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového prostředí firmy. Pojednává zejména o segmentu spotřebitelů. Analyzuje jejich chování v závislosti na komunikaci společnosti s nimi. V teoretické části se práce věnuje obecnému popisu marketingového prostředí se spojitostí na "zmrzlinářský" trh. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na samotnou společnost MIPL. Práce poukazuje na řadu souvislostí mezi firmou, její komunikací a spotřebiteli. V závěru nabízí také možná východiska a řešení pro zlepšení působení společnosti na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/323
Date: 2006-05-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
juza_2006_bp.pdf 1.361Mb PDF View/Open
juza_2006_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
juza_2006_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account