Marketingová komunikace art kavárny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace art kavárny

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace art kavárny
Author: Kaleta, Miroslav
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací nově vzniklé kavárny Café Čítárna s aktivním kulturním programem. V teoretické části se zaměřuje na oblast marketingu v oblasti služeb a kultury, marketingovou komunikaci a její specifika v oblasti kultury, ale také na brandbuilding. Vzhledem k tomu, že Café Čítárna v rámci praktické a projektové části reálně vzniká, je cílem praktické části zhodnotit konkurenci v oblasti brandu a webových stránek, identifikovat vlastní silné a slabé stránky a definovat vlastní cílové skupiny. Dále se práce zaobírá kvalitativním šetřením za využití skupinového rozhovoru. Z analýzy kvalitativního šetření dále proběhl sběr primárních dat pomocí kvantitativního šetření formou dotazníku. Ze zjištěných dat v rámci analytické části se v projektové sekci práce přesune k tvorbě corporate identity Café Čítárna, navazujících propagačních materiálů, webových stránek a návrhů aktuální i dlouhodobou marketingovou komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32385
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kaleta_2015_dp.pdf 2.348Mb PDF View/Open None
kaleta_2015_op.doc 206Kb Unknown View/Open None
kaleta_2015_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account