IPTV na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

IPTV na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Vachrlonová, Dana
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:00:27Z
dc.date.available 2010-07-15T01:00:27Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3250
dc.description.abstract Obsahem této práce je podrobná analýza IPTV ze dvou pohledů: IPTV jako produktu na českém trhu a IPTV jako reklamního nástroje. Práce zahrnuje jak teoretická východiska, tak analýzu reklamního využití IPTV a analýzu českého trhu IPTV ve srovnání s francouzským trhem, jedničkou v oblasti poskytování této služby. Cílem této práce je určení pozice IPTV na českém trhu a stanovení nových mož-ností reklamního využití tohoto média. V závěru je vydefinován možný vývoj IPTV na českém trhu. cs
dc.format 77 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 588898 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject IPTV cs
dc.subject médium cs
dc.subject média cs
dc.subject nová média cs
dc.subject digitalizace cs
dc.subject DVB-T cs
dc.subject DVB-C cs
dc.subject DVB-S cs
dc.subject IPTV en
dc.subject medium en
dc.subject media en
dc.subject new media en
dc.subject digitizing en
dc.subject DVB-T en
dc.subject DVB-C en
dc.subject DVB-S en
dc.title IPTV na českém trhu cs
dc.title.alternative IPTV on the czech market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated The goal of the graduation thesis is to analyse IPTV from two points of view: IPTV as a product in the Czech market and IPTV as advertising medium. There are both theoretical resources and the analysis of the use of IPTV in advertising as well as the analysis of the Czech market with IPTV compared with the French market as the best provider of this service. The purpose of this graduation thesis is to specify the posi-tion of IPTV in the Czech market and to determine the new possibilities how to use this medium in advertising. At the close is defined the potential future of IPTV in the Czech market. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4839
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vachrlonová_2007_bp.pdf 575.0Kb PDF View/Open
vachrlonová_2007_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
vachrlonová_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account