Marketingové komunikace v praxi politické strany

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace v praxi politické strany

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace v praxi politické strany
Author: Schreier, Martin
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace politické strany KDU - ČSL. Zejména na její krajskou organizační složku působící ve Zlínském kraji . Cílem bakalářské práce je zmapovat činnost krajské organizace KDU-ČSL v oblasti marketingových komunikací. Práce má za úkol ukázat na skutečnost, že politická strana se v systému volné a svobodné soutěže politických stran neobejde bez dobře propracované a správně načasované politické reklamy - propagace. Politická reklama musí používat stejné marketingové prostředky, jaké jsou vlastní komerční sféře, snad jen s tím rozdílem, jak a v jaké míře jsou jednotlivé techniky používány. Po zmapování oblasti marketingových komunikací pak budou navržena opatření k zlepšení jejich využívání ve volební kampani pro volby do Krajského zastupitelstva v r 2008. Práci zpracovávám na základě vědomostí získaných studiem literatury doporučené na přednáškách na FMK UTB ve Zlíně a také díky zkušenostem získaným v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3274
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4874


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
schreier_2007_bp.pdfBlocked 710.4Kb PDF
schreier_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
schreier_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account