Corporate Identity politických stran

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate Identity politických stran

Show full item record

No preview available
Title: Corporate Identity politických stran
Author: Vágner, Martin
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Image, a to hlavně na politické scéně. Zkoumá politickou image a snaží se nalézt souvislosti mezi popularitou politických představitelů a volebními preferencemi na základě průzkumů veřejného mínění. Práce sleduje komunikaci politických stran a jejich představitelů v médiích, jejich prezentaci a analyzuje faktory ovlivňující politickou image. Dále sleduje budování image při jejich propagaci a snaží se všechny tyto jevy částečně srovnávat se zahraničními poměry. Částí této práce je také analýza literatury vztahující se k této problematice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3288
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 2646


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vágner_2007_bp.pdfBlocked 1.401Mb PDF
vágner_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
vágner_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account