Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav
dc.contributor.author Polák, David
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:31:13Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:14Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3303
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je sestavit projekt reklamní kampaně pro zlepšení postavení spo-lečnosti SKI Charvátová na trhu a také zvýšení povědomí o značce ROSSIGNOL. V teore-tické části jsou zpracovány poznatky související s daným tématem - jsou rozebrány jednot-livé nástroje marketingové komunikace, marketingový výzkum a reklamní plán. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace společnosti SKI Charvátová, dále marketingové analýzy včetně výzkumu, který byl převzat ze sekundárních externích zdrojů. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základ je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časovou náročnost, náklady a rizika spojená s projektem. cs
dc.format 91 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2867595 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject ROSSIGNOL cs
dc.subject advertisment en
dc.subject marketing comunnication en
dc.subject advertising compaign en
dc.subject ROSSIGNOL mark en
dc.title Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Project creation of advertising compaign for company SKI Charvátová en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The goal of this dissertation is to assemble a advertising compaig project to improve the status of the SKI Charvatová company in the market and too the elevation of the awarenes of ROSSIGNOL mark. The information related to the given topic is elaborated in the theo-retical part - the individual tools of marketing communication are analyzed there, as well as the promotional plan and the marketing research. The analytical part includes the analy-sis of the current marketing communication of the SKI Charvátová company, including the research performed of the secondary data source. The goals that are to be achieved are de-termined in the project part. On these goals, a marketing communication plan is build, which contains not only the determination of individual processes of the project, but also risks with the project joint, as well as time estimation. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5984
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
polák_2007_dp.pdfBlocked 2.734Mb PDF View/Open
polák_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
polák_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account