Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o.
Author: Bartošová, Eva
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce je vypracovat projekt marketingové komunikace pro firmu Deoline Group s.r.o. Celá práce je rozdělena na tři části, která se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky komunikačního mixu, metody situační analýzy podniku, institucionální trh a nový výrobek. Analytická část diplomové práce představuje společnost Deoline Group s.r.o., nový výrobek, jednotlivé složky marketingové komunikaci, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení současného stavu marketingových aktivit. Analytická část se stala podkladem pro zpracování projektu komunikačních aktivit. Navržený projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33152
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 38745


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bartošová_2015_dp.pdf 4.898Mb PDF View/Open
bartošová_2015_vp.docx 28.20Kb Microsoft Word 2007 View/Open
bartošová_2015_op.docx 22.45Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account